اجتماعی

هشدار / 114 دلار جریمه در ایالت نیو ساوت ولز برای رانندگانی که کلید خودرو خود را در اتومبیل رها کنند

media.news.imagealternatetextformat.details


رانندگان ایالت نیوساوت ولزی که کلید خودروی خود را روی قسمت استارت (ignition) خودرو بگذارند و بیش از سه متر از آن دور شوند ۱۱۴ دلار جریمه می شوند.

 

رادیو نشاط - به گزارش sbsفارسی ، پلیس نیوساوت ولز تایید کرده است اگر راننده ای کلید خود را روی خودرو بگذارد و بیش از سه متر از آن دور شود، در حالی که شخص بزرگسال دیگری در خودرو نباشد، مرتکب تخلف شده است و جریمه می شود.

در چنین وضعیتی، فرد بزرگسال به افرادی گفته می شود که بیش از ۱۶ سال سن داشته باشند.

این قانون مشابه قانونی است که می گوید اگر فردی بیش از سه متر از خودروی خود دور شود، در حالی که درب خودرو قفل نباشد و یا شیشه پنجره  آن بیش از 2 سانتی متر باز باشد قانون شکنی کرده است و ۱۱۴ دلار جریمه می شود.

کورینا بیرد (Corrina Baird) سخنگوی یک شرکت بیمه می گوید چنین قوانینی شاید عجیب به نظر برسند ولی هدف آنها پیشگیری از سرقت است.

وی می گوید: "دعوت از سرقت باعث ایجاد کار غیرضروری برای پلیس و شرکت های بیمه می شود و برای آنها هزینه دارد."

در ماه جولای سال گذشته پلیس در منطقه Wollongong به طور عمدی درب خودروهایی که در خیابان پارک بودند را چک کرد و متوجه شد درب دهها خودرو باز بوده است.

رادیو نشاط استرالیا را در اینستاگرام دنبال کنید

برد اینسورت (Brad Ainsworth) بازرس پلیس در آن زمان به ABC گفته بود: "متاسفانه این خیلی ناامیدکننده بود. فقط در طول چند شب ۳۰ خودرو پیدا کردیم که درب آنها باز بود در حالی که دارایی هایی در آنها وجود داشت."

در آن زمان پلیس صاحبان این خودروها را جریمه نکرد و فقط به صاحبان این خودروها تذکر داد.

 

برداشت از

https://www.sbs.com.au/language/persian/we-need-to-listen-to-the-alarm-bells-kristina-keneally-lashes-immigration-wait-times

نظر خود را ارسال نمایید